MCM TARGOVISTE a castigat finala!


MCM Targoviste a castigat chinuit in meciul cu ICIM Arad dar a castigat, respectele mele si ale tuturor ce nu au nimic cu echipa acestui oras. Organizarea de la Arad a fost cam slabuta, au o sala care nu prea lasa de dorit sa te mai intorci la vreun meci acolo; drumul a fost lung si obositor dar distractiv daca ai cu cine sa faci „glume”; domnul primar Boriga a fost prezent sa isi vada nevasta la joc, noroc cu dansa ca altfel nu se mai baga bani in echipa.

Bineinteles multa lume m-a intrebat ce am cautat tocmai la Arad la un meci de baschet, toti presupuneti ca am primit ceva, va spun ca nu cel putin autocarul in care am fost nu a primit nimeni nimic. Am mers 20h pe drum ca sa ramanem la un meci de 40min. Tot ce se poate spune este ca suntem niste suporteri adevarati indiferent de ce se va intampla cu echipa nu ca al2lea autocar unde fiecare om a primit suma modica de 20lei.

Ma intreb doar ce se poate face cu ei? Eu am cheltuit 1mil pe drum pe mancarea necesara. Ei ce pot sa faca 20lei ? O cafea la petrom este 5.5lei cate cafele bei ?:)) Oricum mi-a placut drumul si compania de care am avut parte in autocar.

Respectele mele domnului sofer care nu a inchis un ochi tot drumul si a condus non-stop!

Lasă un răspuns

