LCD Toshiba pe suparare


Mama supărată de dimineaţă:

– „La tine în dormitor nu îmi place cum se vede televizorul!”

– Ce să îi fac eu?!

– Ce să ii faci lasă că mă descurc eu!

Şi a plecat supărată pe uşă, nu a spus unde şi nici la telefon nu mi-a răspuns. La 1 ora telefonul meu sună, mama mă caută, răspund: alo zi ce e!?… mi-a spus dacă sunt acasă să o aştept că are să îmi dea ceva.

Hmmm mă gândeam ce, până la Crăciun mai este şi până la ziua mea la fel… Datorită televizorului meu şi a supărării mamei am primit un d’asta şi nu vreau să fac reclamă.

Lasă un răspuns

