Reclame proaste şi reţete compensate


Mă duc în farmacie mai concret în Sensiblu. O femeie la coadă, stă 30-40min cred că s-a plictisit şi farmacista de durerile şi medicamentele dânsei, iar la final femeia a plecat şi cu durerea şi fără medicamente pentru că după o oră s-au gândit să îi spună bietei femei că numai eliberează reţete compensate.
Săraca femeie, Băsescu spunea că le-a mai dat 2 procente la pensie, ce să facă cu ele? Nu au ce tot muritorii de foame suntem pe faţa României.
Din plictiseală am făcut şi o poză la o reclamă care nu prea îmi place cum sună (mai ales pusă în farmacie). După ce descarc poza pe PC am să o pun şi aici.

Mă duc în farmacie mai concret în Sensiblu. O femeie la coadă, stă 30-40min cred că s-a plictisit şi farmacista de durerile şi medicamentele dânsei, iar la final femeia a plecat şi cu durerea şi fără medicamente pentru că după o oră s-au gândit să îi spună bietei femei că numai eliberează reţete compensate.

Săraca femeie, Băsescu spunea că le-a mai dat 2 procente la pensie, ce să facă cu ele? Nu au ce !!! tot muritorii de foame suntem pe faţa României.

Din plictiseală am făcut şi o poză la o reclamă care nu prea îmi place cum sună (mai ales pusă în farmacie). După ce descarc poza pe PC am să o pun şi aici.

Lasă un răspuns

