Stanleybet este un "drog"


De două zile sunt fan stanleybet. Toată ziua cine dorea să mă vadă acolo mă găsea la pariuri. Am început să le urăsc, mereu am bucuria de a observa că am pierdut numai la un meci. Când le scriu pe ceva, sunt câştigător dar când joc biletul ehe s-a schimbat situaţia.

Acum mă uit la antena 1 la test de fidelitate cu un moş chelios, nervos că a fost prins în flagrant (şi moldovean).

Începe şcoala luni din câte se vede, eu trebuie să mă duc să mă înscriu la facultate ca să nu pierd timpul aiurea şi cam atât. Mai vorbim după ce mă trezesc, e târziu şi mi-e un pic somn dacă nu vă supăraţi.

Lasă un răspuns

