Mami, tati cainele ma alearga fara motiv


Sunt iubitor de animale şi din câte văd tot pe mine mă costă asta. Cum adică… să vă explic: am un pechinez d’ala mic de îl bagi în geantă şi pleci cu el, cum orice câine răspunde la vreo misculatie făcută asupra lui te aleargă şi în cel mai rău caz te şi ciupeşte un pic.

Sunt în jurul blocului câţiva puţoi mici care au satisfacţia de a întărâta câinii, se scălâmba fac ca toţi dracii câinii îi aleargă până la domiciliu şi le spun părinţilor că eu i-am pus să îi alerge.

Dacă le spui ce le fac odraslele, nu crede un cuvânt. Mă simt bine că i-am dat două spiţe în cur la un puţoi să mai scoată limba când ioi da eu voie :))

Lasă un răspuns

