Dinu Patriciu Live Chat, Masuri anti-criza


Eu de multe ori m-am intrebat ce e in capul unui presedinte sau al unuia care are destui bani si ce crede despre presedintie. Am vorbit cu domnul Dinu Patriciu astazi pe Chat…

Daca si voi va intrebati acelasi lucru ca mine, adica de ce suntem mintiti de catre presedinte ei bine aveti raspunsul clar aici.

EU: Domnule Patriciu, daca ati fi presedinte cu ce ati minti si dvs. poporul? Pana acum toti au mintit!

D.Patriciu: Oamenii politici gandesc profitul in termenii numarul de voturi, ceea ce ii face mincinosi de multe ori, oamenii de afaceri masoara profiturile nu numai financiar dar si in satisfactia de a lasa ceva cu umbra pe pamant. Asta presupune a nu-i minti pe ceilalti si nici pe tine insuti.

Multumesc pentru raspunsul la intrebare, reiese faptul ca nu toti sunt la fel de mincinosi. Mai bine sa fi om de afaceri decat presedintele tarii, aceasta idee mi-a ramas in cap.

Oricum prost sa fi sa recunosti ca vrei sa prostesti poporul cat poti de mult cand ajungi undeva sus unde ai putea sa face ce doresti cu tara asta.

Dar tin sa bag in foc ca domnul Dinu Patriciu nu este asa, ce rost avea sa cheltuie banii pe donatii, ajutoare, etc. Nu cred ca a vrut sa lase impresii cu gesturile acestea, ar fi costat prea mult o impresie de genul acesta eu cred ca mai degraba a vrut sa lase o umbra pe pamant.

Intrebare (click pe poza pentru a o mari)

intrebare01

Raspunsul (click pe poza pentru a o mari)

rasp


Lasă un răspuns

