Unde mergem de Sf. Maria


Mai întâi aş dori să vă urez un sincer şi călduros La Mulţi Ani! pentru cei ce îşi serbează ziua astăzi, să fiţi sănătoşi şi să aveţi parte numai de bucurii şi tot ce doriţi voi… :*:*:*:*

Eu unul nu mă mişc din oraş mai ales din preajma casei, pentru că mâine am pregătire la matematică şi mă oftic de asta pentru că pierd o zi frumoasă de plecat în weekend.

Oricum mulţi prieteni de ai mei au plecat pe Argeş la peşte, cu cortul, timp de 2 zile deci duminică noapte sunt şi ei acasă. Azi în Târgovişte am înţeles că e concert, măcar la acesta să mă duc dacă nu am putut să plec la peşte, voi unde vă duceţi de Sf Măria.

Primele locaţii sunt: la pădure cu un grătar mic, la mare 2 zile pe litoral, la munte tot la un grătar, toate acestea ducând la un grătar sau la iarbă verde. Voi aveţi alte locaţii ? !

Fecioara Maria

Lasă un răspuns

