Dobitocii de la AJOFM


Oriunde te duci lumea te priveşte de sus şi te tratează ca pe un sclav de’al lor. Astăzi mă prezint frumuşel la AJOFM să încerc să primesc a2a înştiinţare pentru indemnizaţia de şomaj.

Îmi aleg o firmă din lista celor vacante iar dobitocul de la ghişeul de acolo, îmi spune că trebuie să mă duc la mama dracu’ să îmi caut eu nu ştiu ce firmă să mă angajeze pe profilul meu şi să obţin ştampilă pe o coală. Şi dacă ăia mari şi deştepţi de la firma aia la care o să mă duc nu o să îmi acorde ştampila datorită faptului că nu am nici o înştiinţare de la AJOFM de la dobitocii ăştia care m-au îndrumat spre ei?

Ziceţi şi voi ceva şi băgaţi la cap că pentru un şomaj vă fute (pune) pe toate drumurile posibile căcănarii ăştia…

Lasă un răspuns

