Spitalul Judetean Targoviste, are sala de asteptare


Am fost ieri la spital (Spitalul Judetean Targoviste) cu un prieten ( care avea o durere abdominală) şi era destul de gravă problema. Intrăm la urgenţe ne spunem problema pentru care am venit, o asistentă ne spune cu zâmbetul pe buze: ” Aşteptaţi afară că mai sunt alţii la rând, doar un medic este de gardă!” . Concluzia trasă pe moment: cum pula mea la urgenţe să stai la coadă?! :O wtf? murim aşteptând.

Trec aprox. 30 min, revin ca nesimtitul şi încerc să atrag atenţia că este ceva grav ce nu poate să aştepte , asistenta cea drăguţă iarăşi: „aşteptaţi afară că dacă nu chem paza!”, cool spitalul practică K1 cu cei ce aşteaptă la rând! În final trec 2 ore de aşteptare până când un medic urolog ( prietenul meu avea o durere la un testicul, destul de gravă ) îl consultă, îi face un tratament şi îl trimete acasă, toate acestea după 2 ore de chin pe o bancă a spitalului. Frumos domnilor, tare mi-ar place ca o rudă de a voastră să păţească aşa, ca să simţiţi ce înseamnă lipsa mitei şi nesimţirea voastră.

Lasă un răspuns

