Scoala de arbitraj din septembrie


Sunt sportiv şi încerc să mă menţin aşa, pentru că doresc să mă duc la o şcoală de arbitraj şi să vin în lumea fotbalului ca să fac legea pe teren. Vorbesc serios că vreau să devin un pui de arbitru şi în câţiva ani să avansez din divizie în divizie… dar mai am până în septembrie când încep şcoala de arbitraj până atunci antrenamente nene nu glumă !

Am fost la stadion astăzi, am făcut 7 ture de teren, câteva abdomene şi flotări. Mâine revin la stadion pentru alte serii de antrenamente.

dsc00101

Lasă un răspuns

