Pentru micii copiatori


Am si eu articole copiate dar mai dau si sursa din cand in cand sau mai pun link catre ei, ceea ce inseamna ca nu sunt un ciorditor rau, dar cand ai in fata monitorului 2 texte si nu sti care al cui este ca nu ai de unde sa sti cine a fost primul, iti pui intrebarea care o fi ala care l-a scris? Ca vine unu si copiaza si se da mare talent si gata! Munca ta facuta praf in cateva secunde si 2 clickuri.

deci luam un mic blog -http://silviu29.blogspot.com/ asa, baiatul are scris ceva despre el:

Despre mine

silviu29
targoviste, Romania
Mă numesc Silviu, am apărut pe lumea asta a blogurilor în 2009 şi nu pe motivul în urmă căruia apăr mulţi BANI , doar pasiunea şi plăcerea de a scrie pe blog. Nascut in 29.08.1994,zodia:Fecioara Nu sunt un blogger adevărat dar cum am mai spus, doar din plăcere am apărut pe www-ul românesc, dacă este o greşeală asta e nu o regret! :*

Frumos nu am ce zice, ai avut un pic de talent la asta dar micul meu prieten avem aceleasi talente suntem frati cumva?

Ca si eu am la fel textul asta… ce tare .. am copiat de la tine silviule si imi cer scuze.

Uitati si textul meu aici http://mylive.de-pe.net/despre-mine/

Ce inseamna asta? Reprezinta incalcarea dreptului de autor (adica copiat fara sa dai sursa)  si se poate pedepsi dar ce sa pedesesti un parlit care nu stie despre blogging. Legea exista in Romania si se sanctioneaza cam asa:

Mai intai, acesta va primi o avertizare printr-o scrisoare recomandata. Apoi, dupa doua astfel de scrisori, utilizatorul ar putea ramane fara conexiunea sa la Internet timp de un an. La a treia avertizare, utilizatorul va primi o amenda sau va fi actionat in judecata.

de aici

PS: In rromania se uita de dreptul de autor, romanul fura si asta il face sa se simta mai bine si mai implinit!

Lasă un răspuns

