Vacanta si proba orala la romana!


Azi sâmbătă, mainde duminică , luni proba orală la Română. Hmm în loc să stau să învăţ eu mă duc să mă relaxez astea două zile, să scap de toată agitaţia de prin jurul casei şi să mă liniştesc pentru vremea ce o să vină. Sper să îmi ţină şi mie cineva pumnii la bac, că poate cu noroc îl voi reuşi fără emoţii.

Aş încerca să promit că vin cu poze din mini-excursia de 1 zi la Rucar, să vedem nu promit dar o să încerc depinde de împrejurări. Un weekend plăcut tuturor, succes luni la BAC şi ne mai auzim;). Salutare!

Ps: mai ieşiţi din casă, numai tociţi că tot degeaba dacă nu aţi învăţat când a trebuit, slabe şanse acum, aici nu merge vorba aceea : „îngraşi porcul în ajunul crăciunului!”.

update: nu am mai plecat la Rucar din cauza ca Bac-ul este luni si mai indicat ar fi sa raman acasa sa mai repet cate ceva. Asta e Rucarul tot acolo ramane!😛

Lasă un răspuns

