Diferite modele de tatuaje


A venit vara şi după cum ştim cu toţii la unii este la modă să aibă un tatuaj vizibil pe piele, mai ales acum când toată lumea pleacă la mare sau îşi înlătură tricoul cu motivul că este cald dar cu dorinţa ca să îi vezi tatuajul.

Nu sunt un mare fan al tatuajelor, îmi plac, le ador dar nu pe corpul meu. Aş dori şi eu să îmi fac un tribal dar pe picior sau nu un tribal, numele meu scris în litere chinezeşti mai bine. Dacă tot am adus vorba de acest subiect al tatuajelor vă pun la dispoziţie şi câteva modele ….

Un răspuns

  1. Ar fi bine sa te gandesti unde-l faci. Daca e la un loc vizibil, poti sa-ti iei la revedere de la un job normal.

Lasă un răspuns

