Infrangere la table


Aş încerca să spun că numai joc table în viaţa mea după ce mi-am găsit vreo 2 naşi astăzi la table. Numai duble peste duble şi noroc peste noroc, nu înţeleg cum de ei au parte de toate acestea şi eu nu, ghinionul meu constă în zaruri precum 5-2 şi 2-1 şi la final rămân cu 2 piese şi adversarul meu cu 4 piese, da o dublă a rezolvat problema. Cel mai ghinionist zar pentru mine şi norocos pentru adversar a fost 3-1 reprezentând infragerea mea şi aceasta fiind marţi tehnic. Cea mai dureroasă zi!

Lasă un răspuns

