Idee dupa ploaie


 Salut am revenit cu o idee nouă după ploaie. Mă gândeam să îmi mai fac un blog şi uite că mi-am făcut încă unul. Pe acesta nu o să mai vorbesc, doar să vedeţi ce să vedeţi? Poze personale sau mai concret încerc să fac un mic proiect din el cu numele „Viaţa văzută prin imagini!” şi încerc ca totul să fie 100% personal fără copy/paste de prin alte părţi. Ce să mai zic, sper să ne întâlnim şi acolo. Link către blog- Photo Live – http://photolive.wordpress.com/ 

Lasă un răspuns

