Atestat, treaba si fotbal


 Ieri am fost toată ziua pe drumuri. Am fost mai întâi să predau atestatul la şcoală am stat de dimineaţă de la ora 10 până pe la vreo 4 cam aşa.

Am ajuns acasă am apucat să mănânc ceva am plecat în oraş cu puţină treabă pe la Vodafone, vin acasă băieţii mă aşteptau să mergem la fotbal stau un pic şi cu ei până se dă verdictul „stăm acasă” şi asta a fost s-a cam făcut ora 22. Şi astăzi având în vedere că afară este foarte urât şi stă să plouă, o să avem articole mai multe pe blog.

Lasă un răspuns

