junk-food sau fast-food; Mc-Donald's sau KFC ?!


 

Aţi mâncat vreodată de la vreun fast-food? Eu da am mâncat, nu am nimic împotrivă cu aceste buticuri amubulante chiar sunt unele locuri în care aş sta să mănânc toată ziua.

La momentul actual românul trebuie să mănânce şi nu cred că vor da faliment aşa repede, cel puţi MC-Donald’s sau KFC vor mai rămâne ceva timp printre noi. Un articol în gândul 250.000 de români pun gura pe fast food. Aşa şi?

Puneţi şi voi sau dacă nu tăceţi din gură nu e treaba voastră ce face fiecare om cu organismul lui, vrea să îl otrăvească aşa să facă vrea să fie sănătos la fel, mie unul puţin îmi pasă de altul, întâi persoana mea şi după aceea restul.

4 Răspunsuri

  1. Eu evit din principiu sa mananc la KFC sau Mc Donalds’.

    Daca iti vine sa crezi, nu mi-am cumparat vreodata Hamburger de la asa ceva.

    Micii nostri romanesti n-or fi ei mult mai sanatosi, dar macar sunt romanesti.🙂

  2. Sunt de acord cu tine, dar daca ai fi nevoit sa mananci dintr-un fast-food ai manca?!

  3. sunt o gramada de produse sanatoase si bio pe net
    ex: vreaubio.ro
    O scapare mica nu strica atata timp cat e doar o „scapare” si nu un obicei saptamanal

  4. Define: nevoit.

    As merge mult pe jos pentru a gasi un magazin deschis, as astepta sa nu mananc cateva ore bune, etc.

    Nu prea mi s-a intamplat vreodata sa am nevoie enorma sa mananc si sa nu fie decat un Mc Donalds’ in zona.

    Asta cu „nevoit” e foarte discutabila.

    Am un articol pe blog despre ce sa mananci la serviciu fara sa gatesti:
    http://getaresultnow.com/how-can-food-be-fast-and-healthy-8-fast-yet-healthy-eating-solutions-for-a-world-deeply-in-a-hurry/

    Chestia e ca de cele mai multe ori nu „trebuie” sa faci nimic in viata.🙂

Lasă un răspuns

