PSD ne face cadouri


Mai acum 2 ore in usa mea s-a auzit 2-3 ciocanituri. Deschid vad cine e … spre uimirea mea nu ma-s fi asteptat la un asemenea cadou primit la usa.

La usa era un tanar care lucra si el pe un 200-300 de mii pentru PSD si aducea la fiecare usa cate un cadou din partea Psd-istilor. Ce cadou am primit?

O umbrela si 2 pliante, umbrela sigur nu facea mai mult de 38 de mii dar este ceva si aia avand in vedere cati oameni sunt in orasul Targoviste, este o cheltuiala maricica.

Sincer nu asa se castiga un vot al unui om, i-ai dat umbrela si gata ti-ai castigat votul, in toti anii astia de teapa pe care noi rromanii am primit-o am invatat macar sa ne vedem interesul, va asteptam cu ce dati si voi,dar si ceilalti strangem tot ce ne oferiti si la final votam cu cine ne vine in minte atunci la urnele de vot si uite asa se pierd si banii vostri si uite tot asa romanul este hot si parsiv, frumos pentru ca macar isi vede interesul pe moment.

 

ps: cand voi gasi cablul de date pentru telefon, voi incepe si cu pozele pe blog dar pana atunci cred ca mai avem de asteptat

Lasă un răspuns

