2 zile la cald … evenimente pe scurt


 Pe scurt din astea 2 zile:

  • probleme cu familia destul de grave dar se vor rezolvă repede
  • unirea urziceni este tot mai aproape de tiltu
  • sincer mă piş pe el de bac, dar este important şi voi încerca marea cu degetul 
  • veste bombă din clasa mea, un coleg are TBC ( va pierde bac-ul, mi-e milă de el dar n-am ce îi face decât să-l încurajez) 
  • am observat că există doar câţiva prieteni buni printre toţi care îi consideram 

Şi cam atât să vedem când mai am timp să revin la PC.

Lasă un răspuns

