Clasa a- XIIa banchet


 Banchetul meu de clasa a12a o să fie super…. urât pentru că îl facem în oraş aproape de casă, ceea ce nu îmi place. Cu ce amintire să mai rămân dacă ăştia mă pune să îl fac unde mă plimb în fiecare zi?

Spuneţi voi… diriginta este un pic cam supărată pe toată clasa pentru bachetul ăsta, ori la munte ori acasă noi aşa vrem să facem, dacă nu PA! şi gata am încheiat subiectul.

Un răspuns

  1. Pai de obicei banchetul se face la un restaurant, nu la 15.000 km de oras intr-o padure🙂

Lasă un răspuns

