Mai spuneti ceva !:))


Nu am nimic cu Piticu chiar il respect cu toate ca nu il cunosc personal, dar respect pe toata lumea pana cand vad ca nu se mai merita. Pana astazi il aveam in reader pe Piticu pentru ca mai gaseam pe la el niste subiecte interesante, dar azi fail am gasit unul amuzant si care mi-a starnit rasul, dar facandu-mi si o alta parere despre acest blogger.

Parerea mea la inceput era urmatoarea: baiat cu capul pe umeri, scrie din placere, are talent la asa ceva. 

Dar

Dupa videoclipul din acest articol, parerea de bine sa schimbat radical, acum fiind urmatoarea: cretin si vai mamica lui daca el asa vrea sa faca treaba, nu inteleg care era dedicatia dar mai prost de atat poti fi?!

Si in cele din urma acesta este Piticu si despre acest video va spuneam:

Un răspuns

  1. Piticu e un copil frustrat de la realitatea … un amarat ce cantareste 10 kg pe un picior … zici ca e subnutrit.

Lasă un răspuns

