Maine la peste,daca nu ploua


Ce sa fac acasa? Sa stau degeaba cu ochii pe pereti, sau cu gandul ca ce sa fac si la sfarsit sa numai am timp?
Imi iau prietenii, soferul si masina si am plecat la un gratar si un peste mic daca se poate, daca nu asta e Dumnezeu nu tine cu mine!
Dati voi idei mai bune decat asta!Nu pot sa stau acasa sa ma uit la un televizor si sa incerc sa invat pentru scoala, pentru ca rar vezi asemenea copii care fac asemenea chestii rare. Sunt tanar deocamdata incerc sa ma distrez si sa ma relaxez totodata, dar nu prea imi vad rostul mai departe. Tot ce am mai scump pe netu’ asta este blogul, dar si singura mea legatura cu internetul, deoarece din cauza lui mai am tangente cu pc-ul ca daca nu…. ce rost avea sa mai aprind calculatorul, doar ca sa ma joc si sa stau la vrajeala pe mess…? Nuuu asta e treaba pentru oameni care nu au capacitatea sa faca mai mult de atat, adica pentru PROSTI !!!

Lasă un răspuns

