Ce nu îmi place la unii bloggeri


că odată ce m-am abonat la rss-ul tău, de ce? tu om cu blog îmi trimeti ştirile de pe blog în fragmente şi continuarea să o văd pe blog. Nu aşa mai bine te scot din Feed şi intru când am eu chef? Nu dau nume dar unii cred că o fac în special pentru trafic, adică înainte având un trafic super imens, şi abonaţi cu nemiluita poate i-a scăzut traficul şi îl face cu ajutorul abonaţilor.

 

Ps: Da mi-e silă să mai dau un click în plus pe titlu, dar nu vreau să dau când înainte puteam să te citesc cum vroiam eu, dar acum trebuie să te citesc cum vrei tu dar nu se poate, faci tot cum doreşte cititorul.

Lasă un răspuns

