S-a speriat calul din grajd


 După cum spuneam am fost să îmi fac buletinul şi nu am fost singuru care îl făcea. Din întâmplare am dat de o babă la coadă, care săraca din plictiseală îmi spunea ce a făcut ea când avea 18 ani până acum la 67 cât avea. Deci doamnă îmi bag pula în viaţa ta, te rog frumos lasă-mă că nu am chef de dumneata. Păi stai să îţi spun cum are fimea un prieten şi era cu el în grajd maică şi se speriase calu… :)) cred că vroia să îmi spună cum se futeau 2 ţărani în grajd. În fine la final apare şi fisa … ;)) o urâtă dracu’ de m-am speriat şi eu, dar calul ce să mai zic.

Ghiciţi cum o chema!

Ţuică Florina Marilena, a trebuit să le completez cererea pentru că nici asta nu ştiau să facă.

Lasă un răspuns

