Ce îmi place să fac în timpul liber!


Când sunt în faţa calculatorului şi nu am ce face, sar din blog în blog, mă mai documentez şi mai urmăresc bloggeri noi care îmi plac. În fiecare zi sau cel puţin 1 dată pe săptămâna găsesc unul care îmi place cum scrie şi puterea lui de exprimare, nu mulţi au acest dar de a „atrage” lume în jurul său, puţini ştiu să facă asta.

Mă bucur că sunt bloggeri destui în românia, dar doar câţiva sunt „supremi” şi care atunci când au scris un rând poate avea şi un efect asupra lumii, acum noi boggeri mici suntem la început şi trebuie să ne ordonăm rândurile şi ideile şi să fim cât mai naturali, pentru că vorba aceea „copia nu are valoare”.

Multe bloguri sunt bazate pe o nişă, au o temă anume, de exemplu un blog special pentru ştirile ce ţin de domeniul IT, nu ca mine care scriu în fiecare zi câte o tâmpenie şi poate doar o dată pe an un articol mai de doamne ajută. Dar ce să fac, îmi place să scriu, chiar dacă nu scriu corect dar mă strădui cum pot şi sunt mândru de asta.

La început aveam impresia că treaba cu blogul este o prostie, dar acum stau şi realizez că este ceva util pentru mine şi dacă îmi lipseşte pentru ceva timp îi simt foarte repede lipsa, acum sunt dependent de acest blog şi sper ca această depedenta să fie şi o transformare pentru mine, în bine desigur şi pentru cei din jurul meu, dar şi pentru cei care mă mai citesc pe sărite.

Lasă un răspuns

