Jocuri MMORPG despre dansele !


  MMORPG – denumirea unor jocuri online, adică iei un kit de maxim 1GB de pe „net” , îţi faci un cont pe site-ul lor oficial al jocului şi voilla începi să te joci acolo ca disperatu’ făcând misiuni pentru a creşte în level şi odată captat de acest joc, îţi petreci din ce în ce mai mult timp alături de el pentru a te face mai mare şi mai mare, şi mai şi mai mare.. până când…….. te enervezi şi ştergi jocul definitiv. Spre mirarea mea am văzut mulţi români care joacă acest tip de jocuri, dar şi multe persoane cu o vârstă care nu prea cred că ar fi trebuit să joace aşa ceva ( 60-70 de ani) poate chiar mai mult :)). În fine mă joc un joculeţ acum numit Metin2 Uk , un omuleţ care trebuie să îl creşti în level. Îl joc mai mult la plictiseală că dacă nu eşti plictisit şi intri în el sigur ai să te plictiseşti instantaneu. 

2 Răspunsuri

  1. superrrrrrr
    metin e cel mai tare.am chiar si iubita.in plus cunosc la gm-uri.sunt pe harta rosie server 2.sunt ninja si am lvl 27.pot sa omor chiar si orci.e super.il recomand

  2. e cel mai tare joc din lume am chiar lvl 62 warrior
    eccelent joc

Lasă un răspuns

