Weekend 7 martie !


Nu ştiu de voi dar weekendul ăsta nu prea o să am timp de blog. De ce? Nu de silă, nu de muist ce pot să fiu şi să nu scriu pe blog, nu din alte motive, decât dintr-unul singur: weekend-ul ăsta s-a întâmplat să pice ziua mea de naştere. Şi trebuie să o fac şi eu într-un mod anume nu stând închis în casă, uitându-mă la Tv şi ronţăind semnite.

Vreau să ies din casă un pic, la un grătar şi o bere cu prieteni. Hai să trăiesc, să am bani, fericire şi tot ce îmi doresc. Tot ce îmi doriţi dvs mie , la fel şi vouă.
(o să postez măcar 1 articol pe zi să nu las blogul de izbelişte)

Lasă un răspuns

