Sunt un mare ghinionist…


Am placerea sa va spun asta pentru ca asa este. Incepand cu pescuitul mai acum cateva saptamani am fost la peste si nu am avut noroc mai deloc, si nici la pariurile sportive.

Ieri am facut si eu la „plesneala” un bilet pe o foaie dar nu am pus biletul la pariuri si spre mirarea mea cand am verificat rezultatele meciurilor ce sa vad ca biletul ar fi fost castigator daca m-as fi chinuit sa ma duc pana la pariuri, astazi ce am zis in gandul meu daca ieri a fost sa fie sa nu ma duc astazi nimic nu ma mai poate opri, ma uit la rezultate ce sa vad decat 1 meci din 10 mi-au iesit conform pronosticurilor mele.

Concluzia? N-am noroc mai deloc in arta pariurilor si a pescuitului sa vad ce mai descopar pe parcurs.

Ps: astazi la gratar am gasit din intamplare 1 Ron wow mare bucurie !

Lasă un răspuns

