Triburile, joc de plictiseala


Vorba vine joc de plictiseala, ca am inceput sa il joc si parca nu imi vine sa il mai lase deoparte cand m-am aliat cu tovarasii mei din alianta :))

Joc mai mult pentru ca un prieten este cu mine in alianta si mi-e mila sa il las sa joace singur, si este un fel de intrecere intre noi 2, ceea ce ma face sa nu ma las de joc si sa ma dezvolt mai repede.

Voi ce jocuri de acest tip va jucati? Astept cateva indrumari spre anumite jocuri de genul acesta, ca poate mai nimeresc vreunul care imi place.. si poate ma apuc sa joc :))

Un răspuns

  1. :))si eu joc triburile;) mi se pare un joc amuazant mai ales knd nu ai ce face:)

Lasă un răspuns

