va multumesc & welcome pe blog …


Mulţumesc vizitatorilor mei, puţini dar mă mulţumesc cu ei, pentru ca unora chiar le place cum scriu şi îmi dau puterea de a rămâne în blogging.

Nu ştiu cum să vă mulţumesc, dacă v-aş spune un sincer mulţumesc şi un călduros „welcome pe blog” aţi fi mulţumiţi ?😦

Am stat de vorbă cu un amic de al meu, şi când am fost în vizită la el, am avut surpriză de a vedea pe calculatorul său browser-ul web deschis şi de a avea onoarea de a vedea că mă citeşte zilnic şi chiar atunci era pe blogul meu rasfoind articolele mele.

Deocamdată îmi este greu să scriu 10-15 articole pe zi, pentru că nu am timp nici de 2-3 pe zi şi uitaţi aşa am ajuns la cifra de 219 articole. Am mai încercat să colaborez cu cineva, să lucrăm amândoi la blog dar degeaba, după 2 articole s-a dat bătut.

Tot mai bine este să nu depinzi de nimeni, decât de ţine însuţi.

Vă mulţumesc încă odată ! :*

Lasă un răspuns

