Adio, Marian Cozma!


Un băiat bun din supesele tuturor şi a părinţilor, a fost păcat că s-a întâmplat această nedreptate, datorită şmecheriei din capul unora. Am auzit la TV, că cel care l-a omorât trebuie să fie omorât şi el, eu unul l-aş lua la secţie şi laş tortura pe sărăcuţul om ca să sufere cât am suferit eu.

Dar cum legea nu se poate, şi oamenii mor pe capete şi ucigaşii abia sunt pedepsiţi, nu avem ce să le facem. Tu mori , şi eu nu păţesc nimic că te-am omorât. E că ai tăi se enervează pe tema asta?

Lasă un răspuns

