Poliţia Română , la un pas (facut) spre degradare….


Într-adevăr, locuiesc şi eu în Tîrgovişte şi sunt multe echipaje de poliţie, care încalcă legile fără ca ei să păţească ceva. Cu băiatul acesta din videoclip s-a comis o mare nedreptate, adică poliţailor le este frică să nu cumva să le păteze cineva numele, sau să îi arate cu degetul când au greşit.

Pe mine, m-au cam tachinat acum ceva timp, mereu cum ieşeam din casă nu era un echipaj de poliţie care să îmi ceară datele, nu ştiu de ce, am întrebat şi au spus că doresc doar să îşi facă meseria.

Într-o seară am fost să îmi iau prietena de la şcoală, şi domnu’ cu uniformă pe el s-a gândit să îmi pună la încercare nervii, şi datele personale. Dar.. motivul identificării mele, şi justificarea prezenţei mele acolo a fost unul simplu, am venit să îmi iau prietena de la şcoală, pentru că sunt mulţi vagabonti care ştiţi cum fac în ziua de astăzi se iau aiurea de fetele de pe stradă, şi am preferat să mă duc eu să o duc acasă.

Dar iarăşi domnu’ cu uniformă mi-a spus să mă duc acasă, că ea nu va păţi nimic şi eu voi primi amendă dacă voi mai sta în preajma incintei şcolare pe motiv că nu am voie ( peste drum de şcoală, sunt nişte blocuri şi eu stăteam la o scară acolo, să o aştept) nu ştiu ce treabă am avut cu incintă şcolii deci locatarii acelui bloc, sunt rugaţi să numai staţioneze la scară, pentru că vor primi amendă pentru asta.

Nu am primit amendă, şi am continuat să mă duc, aştept să văd şi eu pe ce motiv aş putea primi o eventuală amendă, poate doar pentru comentariile în plus şi sfidarea poliţaiului & refuzul de a mă legitimă.

Abuzuri sunt multe în acest oraş… În loc să aibe grijă cu cei care chiar fac rău , se iau de nişte simpli oameni care nu au avut nici o legătură cu poliţia şi care nu cred că vor să aibe vreodată.

Dacă comentezi în plus decât trebuie, rişti să fi urcat în dubă şi să primeşti câteva „comentarii” pe spate…. şi să nu ai ce să le faci pentru că ei sunt super-puternici atunci când sunt în uniformă…

Ce vreau să mai spun este că unii abuzează de uniforma poliţiei, şi chiar nu îşi fac treaba ca la carte mai mult pe măgarii se lucrează acum.

Nu uitaţi domnilor poliţişti
NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE !

via zoso

Lasă un răspuns

