Valentine's Day periculos !! :))


Hmm mâine am o zi încărcată, astăzi am fost prea ocupat ca să îmi tachinez prietena, după ce că săraca mâine seară pleacă în bucureşti vreo 2-3 zile, pierd ziua îndrăgostiţilor sunt nevoit să îi fac un mic cadou pentru mâine, şi am enervat-o un pic din seara asta.

De ce am enervat-o? Ca să văd şi eu ce reacţie are ea mâine, când îi spun că totul a fost în aşa fel să o enervez, dar să se şi sperie pe deasupra. Sigur ori îmi găsesc 2-3 urme pe faţă de la mâinile ei, dar asta e ;)) încercăm norocu’, ca să îi dau cadoul aşa simplu nu prea merge, trebuie să facem spectacol :)) !!! mâine am parte de spectacol…

Lasă un răspuns

