Rromania: Tara in care banul face legea!


Ieri am văzut la TV un subiect foarte bine dezbătut, cel cu spitalele din rromania dar şi despre cum au putut nenorociţii ăia de doctori,asistenţi, ce erau p’acolo să o lase pe femeia aceea bătrână pe o bancă să se zbată între viaţă şi moarte.

În rromania, s-a spus clar dacă nu ai relaţii nu faci nimic, sau dacă nu ai bani nu poţi să intri nicăieri. Ştiu un exemplu foarte bun în legătură cu mita din spitale, am avut un prieten internat în spital şi m-am dus şi eu în vizită după programul normal, logic.. asistentele mi-au spus că a expirat programul de vizită şi nu pot încălca regulamentul ca să pot intra eu; de acord cu dânsele dar de ce l-au încălcat tocmai când au văzut banii şi cafeluţa?

În multe spitale din rromania asta împuţită mor omanei, care nici nu au apucat să fie consultaţi şi mulţi medici neprofesionişti scapă bazma curată, şi uite aşa mai mor şi alţii din cauza lor.

Deviza spitalelor, ai bani trăieşti nu ai poţi să mori !

Am o simplă întrebare , întrebătoare pentru toţi care citesc acest articol:

De ce halatul, are buzunare şi de ce sunt atât de mari?

Lasă un răspuns

