Programare: Vreau sa invat ceva din programare…


Mă gândeam mai acum câteva zile, să mă apuc să învăţ programare. Dar doar când văd titlurile lecţiilor care mă aşteaptă mă trec fiorii…

Cu greu o să învăţ programare dacă am puturoşenia asta pe mine! Cred că este prima oară când îmi este silă în halul acesta, dar sper că o să prind un moment în care o să mă apuc, deci până atunci numai vise şi speranţe…

Cine doreşte lecţiile de programare C++ să lase un comentariu, sau eventual să trimeata un e-mail la adresa: my_live_de_pe_net@yahoo.com sau să vă uitaţi dacă sunt online pe messenger !

Lasă un răspuns

