Conquiztador suferă modificări


Ieri am intrat şi eu să mă joc un pic conquiztador, şi am observat o nouă categorie la separeu ACASĂ TV unde găsiţi numai întrebări din postul acasă tv, telenovele, seriale, ştiri, actori şi ce dracu mai e prin tot studioul acasă tv.

Acum din câte am citit în gândul mai vor apărea două categorii „Supravietuitorul” şi „Razboi Zen” hmm interesant, dar tot la fel… se scoate doar timpul de joc adică ai timp să cauţi pe gugal răspunsurile care le doreşti… :))

Un răspuns

  1. NASPA SI ACEST JOC E MAI NASPA

Lasă un răspuns

