Pistoale de la Ciorogarla


Vedeam prin oraş filtre de poliţie, care cu siguranţă îşi fac treabă, dar un echipaj de poliţie m-a oprit pe stradă pe mine care îmi vedeam de treabă, să îmi ia datele să mă verifice în baza lor de date :)) şi să mă întrebe ce fac.

Politaiu: Domnule şi unde vă îndreptaţi?
Eu : La peşte nu se vede undiţa?
Politaiu: Aaaa da ne scuzaţi dar ne facem şi noi treaba…
Eu: Da, dar opriţi pe cei care fac ceva nu pe mine, o zi bună oricum
Politaiu: Mulţumesc, baftă la peşte!
Eu: Domnle mi-a stricat toată ziua , îmi spui tu mie baftă la peste, mai bine tăceaţi din gură.

Şi aşa a fost am avut o baftă mare, nu am prins nimic nici măcar o ciupitură :))

ps: pistoale ieftineee avem carpati si tt-uri 3 la 10.000 !!!!!! de euro

Lasă un răspuns

