Este vineri si …


Incerc sa revin, las deoparte timpul acordat recreeari dupa teme si pregatire, si il accord blogului restul poate sa mai astepte inca un pic ca nu moare nimeni dar blogul ba’ ! Cred ca ati observat ca numai am porcaria aia de la Trafic.ro, am scos-o definitive de pe blog pentru ca este chiar aiurea sa vezi pe blog un site de trafic , pentru ce scri pana la urma ? din placere sau pentru trafic? Cam asa ar fi intrebarea mea pentru mine ca am folosit serviciile trafic.ro . In rest doresc sa caut o tema pentru blog, imi place si aceasta dar cred ca ar fi momentul sa schimb aspectul, defapt nu aspectul conteaza la blog ( conteaza dar nu in totalitate) ci cat scri si calitatea articolelor… Nu ma numesc blogger cum fac altii dupa ce le-a fost activat contul pe wordpress, blogspot , etc. Nu inseamna ca esti blogger, nici acum nu ma numesc pentru ca nu sunt 100% dedicat blogului ( scriu mai mult de ochii lumii, asta e parerea unora) dar vreau sa schimb asta si impresia celorlalti.

Lasă un răspuns

