Racit si plictisit


Acum in momentul de fata sunt in casa, si sunt rapus la pat sa zicem asa. Sunt racit ingrozitor de rau, mai bine zis racit cobza, de numai pot nici pe scaunul la calculator sa stau. Am incercat diferitele metode din batrani de a mai alunga din raceala, sunt cu ceaiul cald langa mine, cu plapumioara pe mine si calculatorul programat pe filme toata ziua ca sa zac si eu cum trebuie. Partea mai nasoala este ca nu am cum sa ies si eu p’afara un pic , si nici nu pot sa mai fumez si eu o tigara linistit pentru ca ma harjaie pe gat cum se spune mai romaneste. Ce idei imi mai dati pentru a mai trece macar plictiseala daca nu raceala….

Nici sa dorm toata ziua nu pot, acum ma uit la un film poate mai tarziu sa ma joc ceva daca am ce sau daca nu ultima varianta a mea sa dorm ;))

Lasă un răspuns

