Comunitatea homo-trans-sexuali si travestiti din Romania


Ma uitam la TV, ca nu am ce face si vad intr-o emisiune un subiect despre travestiti unde se discutau diferite chestii care stau la baza acestui „fenomen”.

Parerea mea despre travestiti , homosexuali, transexuali si ce natie de oameni or mai fi pe pamantu’ asta este urmatoarea: nu am nimic cu ei, atat timp cat nu ne fac noua rau, daca ei se f*t in cur unu pe altu e treaba lor, ce ne f*te pe noi ? Nu prea cred multi sunt impotriva acestor oameni, ei ar trebui sa fie intelesi de restul oamenilor normali, ce vrei sa le faci daca lor (barbati astia) nu le place p*zda si mai mult sunt indragostiti de p*la . Asta e nu poti sa ii schimbi cu nimic, dar partea mai nasoala este la travestiti ca nu prea sti cand iei teapa, sa te indragosteti de unu d’asta =)) c’ar mai fi !? Ca sunt unii care chiar imita bine o femeie si cand la momentul adevarului afli ca numai esti tu activul si ea pasiva este invers , tu pasivul si ea active asa ca ce mai ai de facut este sa stai capra odata si sa ii dai drumu acasa, sis a ramai in cap cu ce s-a intamplat. Asa vad eu toata povestea asta ;)) nu mi-a explicat nimeni, nu am trecut prin asa ceva si nici nu doresc , sunt pur si simplu un om normal !

Lasă un răspuns

