Oferte orange, cosmote si vodafone EXTRAOPTIUNI


Preţ mic , şi marfă mai multă. Sună bine pentru noi românii, dar la ce sunt ofertele astea aşa de atrăgătoare, păi la companiile de telefonie mobilă din România. Vodafone, Orange şi Cosmote se întrec în oferte peste oferte, multe facilităţi mai concret cu grămada la un tarif extra-mic !

Ştim cu toţii că nimeni nu se lasă mai prejos , şi nu se lasă păcălit aşa repede de altcineva ca să îi ia clienţii prin alte oferte, de exemplu până acum la cosmote şi orange se dădea bătălia cu ofertele care mai de care, acum hop şi cu vodafone că sunt şi eu oameni şi au o pâine de mâncat în ţara asta, şi ne-au innabusit şi ei cu câteva ofertă, că la chiori’ :)) cum e vorba romanului…..

Dar dacă le testăm pe toate în parte , găsim câte un defect :)) (ceva normal) şi să vedem cam ce strică la ei…

-săracii ăştia de la orange bagă minute cu găleata dar problemă e că eu nu prea am semnal la ei decât în varfu’ dealului şi nu mă duc până acolo să profit de ofertă voastră..

-cosmote să îi luăm şi pe ei, nu de mult printre ăştia mai vechi dar şi când au intrat au făcut ravagii şi au câştigat câţiva clienţi la început dar cred că au şi ieşit pe minus :)) adică la câte oferte dai aşa pe degeaba mai mult sigur nu ai cum să ieşi în câştig… Ce mă enervează la ei, este că la un abonament de expl.. cosmote 60 – primeşti minute în reţea vreo 400 mesjae la fel, şi minute naţionale 60, acum problemă este că eu tot ce am în telefon (nr de ţel) sunt din vodafone deci prea puţine minute naţionale …

-vodafone – ăştia sunt singuri mai ţări şi mai vechi bineînţeles, dar dacă ar bagă şi vreo 20-30 de minute naţionale la cartelele prepay ar fi ceva cool, pentru că alea 600 de min şi 600 de sms-uri îmi ajung, chiar depăşesc câteodată dar mai nimeresc că trebuie să mai sun pe cineva din altă reţea :))

ps: ori umbli cu 3 cartele după ţine , ori suni de la telefon public… !! :))

Un răspuns

  1. Minute flexibile. E cel mai bine, le consumi în ce reţea vrei tu.

Lasă un răspuns

