FunGift.ro


Bravo lor, au reusit sa se ridice si sa isi tripleze afacerile noroc , cu hmm.. blogurile. Mie unu mi se pare cam aiurea ca la sfarsit sau cand sunt intrebat cum am reusit sa imi spun metoda. Mai ales cum au spus-o ei :

„In 2007 am avut un mare ajutor din partea blogurilor unde am avut reclama aproape tot anul cu rezultate peste asteptari”

Da este ceva bun in asta, aici suntem si noi bloggeri remarcati ca nu stam degeaba, dar putem sa interpretam si altfel situatia, cum ar fi… ca sa ridicat pe carca bloggerilor… asta asa o vad eu in momentul de fata …😀

Un răspuns

  1. cam asa e….

Lasă un răspuns

