Din greseala..


Nu ma dau vreun mare om de stiinta sau vreo mare persoana importanta, dar cum eu in fiecare zi ma plimb din blog in blog pana inapoi de unde am inceput… gasesc multe chestii interesante si multe persoane cu care as vrea sa schimb cateva idei mai concret sa fac cunostinta. Astazi prin micul WWW al nostru , am intrat pe un blog si am vazut un articol in care blogger-ul respectiv spune ca niste batrani sunt sclerozati ca stau in frig 50 de ore pentru a atinge niste moaste ale unui sfant anume. Ei bine eu vreau sa le iau apararea micilor batrani sclerozati de care vorbeste el, omule cred ca tu ai crescut la casa de copii in ultima vreme si ai uitat un pic de respect, imagineazati ca ai niste rude invarsta sau chiar mama ta ar dori sa se duca acolo sa stea ca sclerozata 50 h in frig sa atinga niste moaste, daca asa e traditia, se spune ca moastele alea de care spui tu sunt vindecatoare de boli daca ai credinta , dar tu vad ca nu ai nici respect nici credinta.

Vreau sa va ganditi la un lucru , ( daca sunteti de aceeasi parere cu acest tanar de 22 de ani care are o alta parere despre cei batrani) imaginati-va ca una din rudele voastre apropiate poate chiar parinti s-ar fi dus acolo si unu’ ar fi venit sa ii faca pe toti sclerozati voi cu i-ati raspunde ? E de vina omu’ ca imbatraneste? Acum sa o luam altfel, esti tanar da? acum stai la calculator, da? Peste 50-60 de ani poate inca iti mai place sa faci acelasi lucru, da? inseamna ca esti sclerozat daca faci ceva normal pentru tine ?

PS: am pus problema cu parinti pentru a fi gandita, specific acum ca parinti mei nu au fost acolo, ca sa nu spuneti ca iau foc pentru ai mei, iau foc pentru toti …

Lasă un răspuns

