Saptamana terorii !!


De ce? Pai dau 2 teze la rand, una miercuri (la romana) si una joi la matematica, deci intrebarea mea este, cum fac sa copiez mai repede si bine pentru a lua acolo o nota buna pe munca putina, si daca se poate sa nu fiu prins. Ma ajuta cineva cu o idee geniala?😛 daca doriti desigur ! Am citit cateva topicuri pe niste forumuri – aici – si – aici – , altceva mai bun in afara de metodele de acolo nu stiti ? sau haideti sa va spun cum copiez eu mereu si cam mi s-a luat de metodele vechi ale mele si vreau altele ca asa ma cunosc toti profi dupa metode :

1. copita pusa in pix si facuta un fel re ruleta < metoda aici >

2. copiute lipite pe picior, si ma uit cand este liber prin preajma (metoda veche)

3. caietul in banca

4.copiute pe spatarul colegului din fata

5. sms pe telefon

6.inregistrari pe telefon si handsfree-ul pe maneca de la bluza

7.colegul de banca

Alte metode , stiti ?

Lasă un răspuns

