Nokia 6670…. o parere?


Am si eu un nokia 6670 si doresc sa aflu cateva pareri despre acest telefon, stiu ca este model mai vechi dar eu doresc sa il pastrez deoarece imi place asa si ca desing si ca telefon,are symbian am card la el, fata este noua telefon merge in parametri normali sunt multumit… mai multe detalii despre acest telefon aici

Voi ce ma sfatuiti? Sa-l mai pastrez o vreme sau e liber spre vanzare?😛

ps: il am de 2 saptamani

2 Răspunsuri

  1. simbian?bleah:))

  2. am un 6670 si este foarte slab ma enerveaza la culme

Lasă un răspuns

