Alex Velea in lumea manelelor


Ce nul stiti pe Alex Velea ( melodia Yamasha imposibil sa nu stiti melodia) un om deosebit care are un succes mare in muzica in hip-hop dar vad ca are talent si la manele, in caz ca nu mai mere treaba cu hip-hop trecem pe manele … se descurca binisor .. video aici

5 Răspunsuri

  1. fanii lui au votat ca el sa cante o manea. a fost o simple caterinca. si mi-a dovedit ca poate sa o faca si pe asta. bravo lui !

  2. o fi si greu tare sa faci asta:))

  3. Am vazut si eu emisiunea (Happy Hour)… Alex doar a parodiat manelele..Iar in presa au aparut tot felul de rautati cum ca ar canta manele… Ideea emisiunii era un pamflet! Dar se pare ca nu oricine stie sa guste un umor de calitate[-(

  4. @Alexandra
    ai mare dreptate ca nu stiu sa gust un pic de umor, pentru ca nu am vazut emisiunea si am vrut sa subliniez alta chestie prin acest articol, vroiam sa spun ca poate sa cante si manele si o face destul de bine , avand in vedere ca multi lesinati sau apucat de manele fara sa se asculte. Acum sper ca ai inteles ce doream eu sa zic !

  5. Nu e adevarat Alex Velea nu e manelist….Nepotica lui Simina are 10 ani uraste manelele…De asta nu vrea el sa se faca manelist….Doar ea imi este dedicata mie dar si Siminei….Fani de a lui Alex Velea…Noroc in viata.!

Lasă un răspuns

