Cadou de mosh Nicolae !!


M-am trezit de dimineata si m-am dus repede sa ma uit ce a adus MoShU dar cand ma uit mai bine nimic, si mi-am adus aminte ca numai sunt copil si de acum las deoparte toate copilariile de acest gen, care mi-au placut si dupa parerea mea fiecare copil are dreptul de a se bucura de acest vis minunat. Acum vreau sa va fac un mic cadou de mosh Nicolae, un mic server de cs 1.6 complet facut, il pun pentru a fi downloadat de cei care nu stiu sa il faca sau celor care nu le iese din prima serverul, pentru cei care au ma scuzati dar nu am ce sa va fac cadou, ca v-as face si voua !

Sarbatori Fericite de cei dragi!😉

Link 1 -download-

Link 2 -download-

Un răspuns

  1. Inca nu s-a sfarsit copilaria…

Lasă un răspuns

