Feritiva ca e la mate-info pazea!!!


Dragul meu prieten de pe mess mi-a spus ca gresesc la intrebare de aici , si am ramas pe ganduri un moment ca nu ai cum sa te pui cu oamenii care sunt la mate-info si presupun ca e de la tara si a intrat pe oua si gaini la liceu😉 !

Cristi . : te descurci cu intrebarea asta?
Cristi . : dapz
Cristi . : dc miai dat buzz?
eu : raspunde la intrebare daca sti
Cristi .: 0,10
Cristi . : thoamne ce prozti
eu :
eu : e 0.6
eu : ca se mai poate scrie 0.60
Cristi . : ma da u ejti mai prozt de kat prvede legea
eu : da
eu : ?
eu :
Cristi . : 0,6 e una
eu :
Cristi . : ji 0.60 e alta
eu : cred ca esti prea tare la mate
Cristi . : zunt la mate info
eu : decat prevede legea
eu : cred ca e mai simplu sa te duci la sam
eu : decat sa te lauzi ca ejti la mate-info
Cristi . : dute ma „jmekere”ji minte p cin te crede
eu : okz
eu :
eu : am inteles sa traiesti
Cristi . : sa triezk

Lasă un răspuns

