Amicul meu, amicul tuturor


In coltul meu de viata , alaturi de cei dragi este ceva ce ma deranjeaza. Familia? Scoala? Mediul inconjurator? nimic din acestea, prietenii sunt singurii care ma enerveaza, rar mai gasesti prin jurul tau un amic in care poti sa ai incredere, zilele astea vorbeam cu niste „amici” despre o relatie de prietenie, si cam toti si-au dat arama pe fata. cum ? pai eu am dat cea mai buna metoda de a avea prieteni buni, asta fiind sa ai bani multi si o masina in care sa incapa cativa prieteni, la bine toti cu tine si la rau nu te mai cunosc!
Cam asta pot spune despre cei care ma inconjoara zi de zi, si de care la un moment dat trebuie sa te feresti. La voi cum sta treaba? daca doreste cineva sa imi explice si mie altceva mai nou !

Lasă un răspuns

