Internet fara viteza !


Despre…

Internetul meu si viteza acestuia. Pai pot spune ca am o viteza de download de caca ( torrent intre 600kb/s si 2Mb/s ; iar de pe extern mai concret de pe alte site-uri 100-200kb/s) asta e viteza? Mie mi se pare ca nu, stiti cat imi doresc sa am si eu o viteza mai decenta :)) ca tot am intrat in UE si vad ca luam la mUE mai in toate privintele !

Viteza voastra care este? Daca vreti sa imi dezvaluiti, daca nu … tineti pentru voi poate va simtiti mai bine!

Acum sa revin la download-ul meu de caca, ma chinui de vreo 2  chiar 3 ore sa iau niste albume (muzica – manele) pentru ca trebuie sa ii fac unei cunostinte 2 cd-uri, va dati seama cat inseamna ptr mine 2 cd-uri :(( mullllttt timp ( trebuie sa fac neaparat, pentru ca am promis si ar cam trebui sa ma tin de promisiune)

Lasă un răspuns

